Dit artikel is eerder verschenen op AD Koken & Eten. Meer culinair nieuws? Kijk dan hier.

Goed nieuws voor de mensen die altijd al hoopten op die ene reep met hun favoriete smaak. Vanaf volgende week kun je zelf bepalen wat er in je chocoladereep zit. De chocoladefabrikant, die zich inzet tegen slavernij en kinderarbeid, opent een online chocoshop waar je niet alleen kan bepalen wat erin zit, maar ook de verpakking zelf kan ontwerpen inclusief eigen tekst.

Toppings

Je kiest eerst uit melk-, puur- of witte chocolade, al is mixen ook toegestaan. Vervolgens heb je de keuze uit 20 verschillende toppings waaronder; koffie, knettersuiker, karamel, hazelnoot, framboos en pretzel. Als laatste kies je welke kleuren je op de verpakking wilt. Vervolgens wordt je gepersonaliseerde reep aan de deur bezorgd. Geen zin om te wachten op de postbode? Je kunt de machine ook zelf in actie zien in de Tony’s Chocolonely-superstore in Amsterdam.